11 700 KRONOR OCH HÖSTFEST.

Hejsan Hejsan.
Jo tack jag vet att min uppdatering verkligen är sämst. Haha. Men det struntar vi i. Igår hade vi någon föreldra middag, Så klassen gjorde middag och serverade och fick in lite pengar, 11 700 enligt Joanna. Nice. Förrutom att det var väldigt varm, att vi blev utelåsta och att vi höll på att stressa ihjäl så va det ju också ganska roligt. Att bli nersprutad av sprite och dansa på skolgården, ta massa fula foton och gå catwalk i korridoren, kanske gjorde kvällen lite mer lyckad. Men oj vad jag hade ont i fötterna när jag kom hem, Ucsh och fy. oh, juste. Det är ju den lilla höstfesten ikväll. 80-tals tema, HALLÅ !?, kunde det inte vart något lite roligare så att man i alla fall kanske ville gå dit. men jahapps, hur ser man ut då ? typ hippie klädsel och helt freaky sminkad med typ håret sprayat i rengbågens alla färger. hahahaha. Nej tack. Jaja. Emmis kommer hit idag i alla fall. Det blir säkert lite roligt. Men vad vi ska göra vet jag faktiskt inte. VI hittar säkert på något. Lite bilder från några i serveringsteamet igår.
Puss&Kram-N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0