BESTFRIEND

      

Vännen, jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig för alla gånger du ställt upp för mig, Du är den ända jag kan lita på upp till 100 procent. Med dig går det inte att vara någon annan än sig själv med, Det går inte. Du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig. Jag har aldrig och kommer aldrig heller ha någon annan vän som dig. jag har försökt hitta flera stycken men dom har svikit. Och just därför är jag så otroligt glad över att jag har dig. Du sviker mig aldrig, Du är allt för mig och jag menar det verkligen. Du är verkligen som en syster för mig. Att vi har känt varandra i sen vi var två tyder väl rätt mycket på det skulle jag tro. Du är hela min dag, skälet till att jag fortfarande är vid liv. Hela din familj är det som om jag bott med sen jag föddes. Det känns som om jag haft två familjer hela mitt liv. Jag känner mig så lyckligt lottad över att ha dig ska du veta. Jag hara nästan inte ord för vad du betyder för mig. Du är allt helt enkelt. Jag älskar dig, Bästavän.
- Du är den sista jag vill förlora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0