INLÄGG FÖR HELGEN,

Ja, som ni redan märkt så skriver jag knappt längre. Kommer vara så nu framöver ett tag. Eftersom att det är så mycket i skolan just nu. men ett inlägg lite då och då´skadar ju aldrig. Som sagt så blir det här då ett inlägg för helgen som var. Hah. Har väl varit en helt okej helg faktiskt. började med att jag i fredags var på någon lite speciell salsa grejj, med mamma. ( Det va hennes kompis som höll i det) Efter det åkte vi hem och jag gjorde inte så mycket mer. I lördags skulle jag på någon förläsning om att övervinna sin rädsla. Haha. Jo tack jag vet att det låter lite halv skumt. Men den höll i allafall på i 2 timmar och va inte speciellt rolig. så på grund av den missade jag även min ridning. Trist ! 
Sen åkte vi hem till min bästavän ( jag & mamma, hahah ) som fyllde FJORTIS. Nej, men hon fyllde 14. så vi sjöng singstar, spelade rock band ( för er som vet vad det är ) Och lite sånt. Sen på söndagen åkte vi hem därifrån. och när vi har vart hemma ett tag så, ja vad tror ni inte händer då ? Ungefär vid 6 tiden så bara släcktes vår lägenhet ner. Vi tänkte väl typ att det kommmer i gång snart igen men när det hade suttit i, i kanske en 35 minuter så började vi undra Så vi gick ner till centrum för att kolla om dom hade samma problem där. Men självklart är ju Halva centrum ( från piggelina och neråt mot videobutiken och apoteket ) helt ner släkt. Haha, medan andra halvan är helt ljus och har el. Konstigt. [aa] Men när vi väl kom in igen så sattes det på igen. Skönt hahaha. Sen vid 7 tiden så skulle vi tydligen åka och kolla på en lägenhet. Så vi åkte till huddinge och kollade på en otroligt fin lägenhet. Och sen va det hemgång. Och tv tittande för min del. Det var min helg.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0