STACKARS LILLA NIKKAN.

Hejsan Hejsan, söta blogg läsare.
Jag sitter och försöker koncentrera mig på att sätta igång med min text på engelskan om mat. Men jag hittar bara saker som kommer ivägen hela tiden, msn, playahead, att jag inte skrivit i min blogg på ett tag, att jag är förkyld och allt sånt dära, och på köpet så har man tappat bort sin mobil, har engelska prov och inlämning imorgon och det regnar ute, Inte min favorit dag idag kanske... Ucsh Ucsh. Edvin hade tydligen glömt sina nycklar idag så vi gick till konsom och köpte oss en glass och satt och åt på den ända tills jag inte hittade min mobil längre, då fick vi bege oss till skolan där den inte heller låg, och sen gick jag hem, Har redan tappat bort mina nycklar så jag hoppas någon har hittat den imrogon så att jag kan få tillbaka den. Ojoj. Det här inlägget blev längre än väntat. Åter till arbete, Niki pluggar.. utan sin mobil.
Ha det bra. Puss&Kram - N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0