HERREGUD !

Hejsan Hejsan,
Nu var det verkligen ett tag sen jag skrev. har tänkt mycket på att skriva men inte orkat ta mig tiden.
Sitter och lyssnar på lite musik, ska snart börja göra i ordning mig, ska nämligen till brorsan min idag,
typiskt att det skulle vara just fredag också. Jaja. Sånt får man väl ta. Hade ändå inget annat planerat förrutom
att jag kunde följt med jonna och träffat hennes kompis (?) Hah. men det får bli en annan gång. avuslutade min skoldag idag med idrott, badminton (stavas?) gick väl rätt bra enligt mig hah. Men elaka niki skjuter självklart den fär dumma "bollen" på Joanna. Efter det fick vi värsta skratt attacken och jag kunde inte skjuta längre typ. Cp jag vet. Ucsh för att jag fortsätter skriva blogg. Skriver så himla dåligt. Men det får vara allt för idag.
Puss & Kram-N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0