IDOL 2008.

Hejsan Hejsan bloggläsare.
Va hos Anette idag ( vår skolsköterska) på såndär kontroll
Jag hade bra syn, Bra rygg, Kom fram till att jag va 172,5 cm också, sist jag mätte mig va jag 171,5. Har alltså växt en hel centimeter sen dess. Fick också reda på vart min slutlängd kommer hamna runt, och det va 178 - 179 ungefär. haha.
Hej lång. Jaja, gick i alla fall hem vid No:n hade så otroligt ont i magen. Så nu sitter jag här vid datan med ett varmt och gosigt täcke över mig. (a)

Kollade på idol igår, och oj vad alla är bra ! Hörde ju dock inte killarna efetrsom att det var tjejerna som sjöng.
Men bra var det ! Nästa vecka är dom bara 11 kvar. 
 

Coolingarna till idolgäng. (sudding bild, jag vet)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men Niksan då, det är snyggt att vara lång! Kolla bara på mig ;)

2008-10-06 @ 09:14:57
URL: http://iseeyoutoo.blogg.se/
Postat av: Niki

Hahaha, jajaja (aa)

2008-10-20 @ 17:41:36
URL: http://nikkkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e fan största horan alla har sett:P hahaha bimbo

2008-10-22 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0