UCSH FÖR NIKI,,, ÅTERIGEN

Nej, nu får det vara nog. Min blogg måste ha den segaste uppdateringen av alla bloggar i världen ju haha.
Nu får jag ta och ändra taktik. Börjar tröttna på designen också. Vill ha den mer ljus. Men men, är man så dålig som jag på sånt där med design så får jag väl ta det bara,, eller ? Det kanske finns någon som kan hjälpa mig ? Jaja.
Idag har det vart en rätt skön dag. Vaknade runt sju [fast jag hade satt klockan på kvart över sex] , gick upp och fixade mig, åt frukost. Sen bar det av till skolan. Suck. Ni förstår inte hur skönt det ska bli med höstlov. Kom och tänka på att det är ju faktiskt vårt näst sitsta höstlov i grundskolan. Haha. Aja, skoldagen rullade på relativt fort och sen gick jag hem med jonna lite, men hon skulle iväg rätt fort. Så nu sitter jag här. men måste också kila nu.
Puss&Kram-N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0