FREDAG 26/9

Hejsan Hejsan.
Äntligen är veckan över så himla skönt. Det va ett tag sen jag skrev.
Men ni ska bara se min almenacka den här veckan. Två engelska
prov, skriva klart spanska provet, hålla tal på svenskan & cooper.
Plus lite andra små läxor. Herregud. Snacka om hemskt ! Jaja. Idag
höll jag i alla fall mitt tal inför malva, sara, yazmina, jonna & josefina.
Det gick verkligen inte bra ! Jag va skit nervös (fegis som man är),
kollade ner i papprerna hela tiden, darrade, och sa ehhm, ehh....hela
tiden också. Kan det bli värre eller ? Ucsh kommer säkert få typ högst
G  på det där. Gick ju i alla fall bättre på cooper. Sprang på 8,46 minuter.
Vilket innebär en sekund sämre än förra terminen och som också innebär
MVG ! Så det är jag verkligen nöjd med. Men nu ska jag ta och städa rummet
lite grann. Ser fan förjävligt ut. Hihi.
Puss & Kram- N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0